مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 21:502023-10-02حوادث

 کلاهبرداری به بهانه خرید خانه در خارج


فردی که با هویت های جعلی در پوشش خرید ملک در خارج از کشور اقدام به کلاهبرداری دو میلیون یورویی از مردم کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار مجید کریمی رییس پلیس بین الملل فراجا در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال اعلام مرجع قضایی مبنی بر کلاهبرداری فردی سودجو با هویت های جعلی از 31 نفر رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران پلیس بین الملل فراجا قرار گرفت و مشخص شد وی با تأسیس و ثبت یک شرکت خود را نماینده یک شرکت اروپایی معرفی کرده و با تبلیغات گسترده در شبکه های تلویزیونی فارسی زبان خارج از کشور، وعده خرید املاک در خارج از کشور را به اتباع ایرانی داده بود.

اما از 31 نفر به مبلغ دو میلیون یورو، معادل حدود 100 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و به یکی از کشورهای منطقه متواری شده است.

پلیس بین الملل با استفاده از ظرفیت های سازمان اینترپل و انجام هماهنگی های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر کرد و سرانجام با همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه، متهم هنگام ورود به کشور در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بازداشت و برای ادامه روند رسیدگی به پرونده تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 کلاهبرداری به بهانه خرید خانه در خارج

 کلاهبرداری به بهانه خرید خانه در خارج